مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار
فهرست مطالب |
بخش دوم
| مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار مدیریت
ارتباط با مشتریان | مدیریت فروش با CRM مدیریت
مراکز استانی و مجموعه های زیر شاخه مجموعه مدیریت
مشتریان درباره مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان مدیریت
اهداف فروش در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتریان مدیریت
فعالیتهای فروش در ارتباط با مشتریان و
CRM مدیریت
فرصت های فروش
ها در ارتباط با CRM مدیریت
استتعلام, سفارش و صورتحساب در رابطه با مدیریت مشتریان مدیریت
در ارتباط با مشتریان و رتبه بندی یا رنکینگ آنها مدیریت
فروش و برنامه ریزی در پروسه مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت
قیف فروش |
بخش دوم
| مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار
مدیریت ارتباط با مشتریان
| مدیریت فروش با CRM
با توجه به این که نگارنده در مواجه با کسانی است که
درخواست خریدCRM دارند بزرگترین مشکل آنها, منظم نبودن در روند فروش و عدم المان های متریک برای فیدبک از
پروسه های مکانیزم است . CRM با
توجه به شکل 1: مدیریت ارتباط با مشتری بخش فروش سازمان را
توانمند می سازد تا بطور منظم عملکرد فروش ر ا سازماندهی, هدایت و پیش بینی کند. مکانیزم فروش را آنالیز کند. وظایف را به صورت کاربردی
مدیریت کرده و گزارشات به روز ارائه دهد. واحد فروش با خرید CRM روند فروش را
به صورت مکانیزه صورت گیرد تا از خریداران مجموعه دیدگاه یکتایی بوجود آید.نتیجه
این که میزان فروش بالا, بهینه کردن لحظه حضور تا زمان فروش و جلب رضایت بیشتر خریداران از
سارمان خواهد بود. CRM تمامی داده ها
و عملکردها در رابطه با فروش را در اختیار شما قرار داده تا بجای جمع آوری دیتا و
گردآوری گزارشات تمام زمان خود را وقف فروش کنند. CRM جامع ترین
مکانیزمی است که با شیوه های استاندارد به فروش بیشتر کمک کند. برخی از تجهیزاتی
که مکانیزم CRM در حوزه مدیریت
فروش در اختیار مجموعه قرار می گیرد را در پایین فهرست کرده ایم.
شکل 1: مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت مراکز استانی و
مجموعه های زیر شاخه مجموعه
با نرم افزار CRM شما این امکان
را دارید که عملکرد مراکز تحت پوشش خود را در استان ها و زیر شاخه ها خود را کنترل
کنید و راهبردهای و برنامه های متمرکز خویش را در سطح کشور اجرا کنید.
مدیریت مشتریان درباره
مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان
خرید CRM شما و سازمان
تان را قادر خواهد ساخت تا نسبت به مشتریانتان دیدگاهی تمام و کمال داشته باشید.
این روند با جمع آوری, نظارت و پیگیری تمام اطلاعات را اساسی مانند شرح حال مشتری, اسناد تعاملات و مرور ارتباطات اساسی مشتری با مجموعه انجام می
گیرد.بدین ترتیب دیگر به نرم افزارهای اکسل و ... جهت ثبت اطلاعات مشتریان استفاده
کنید. با نرم افزار CRM سوابق مشتری
خود را بصورت متمرکز و یکپارچه و در ایمنی کامل در اختیار گیرید. حقوق دسترسی به
داده های متنوع خریداران مثل دیتای تماس, خاص, شرح ملاقات ها و نظرات, اسناد رد و بدل شده ارتباطات, پیشنهادات قیمت ها و خرید های صورت گرفته به آسانی در دسترس شما
خواهد بود.
مدیریت اهداف فروش در
رابطه با مدیریت ارتباط با مشتریان
با استفاده از سیستم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شما می توانید
اهداف فروش را در بازه های زمانی مختلف و با شاخص های متفاوت تعیین کرده و مجموعه
را در مسیر دستیابی به اهداف فروش کنترل نمایید. بدین ترتیب شما می توانید در هر
لحظه متوجه باشید که تاکنون چند درصد از اهداف فروش شما محقق شده است.
مدیریت فعالیتهای فروش در
ارتباط با مشتریان و CRM
CRM به سرپرستان فروش و مدیران ارشد اجازه می دهد تا تمامی وظایف و فعالیت های سازمانی را در حوزه مدیریت فروش نظارت و مدیریت می کنند.
مدیریت فرصت های فروش ها در ارتباط با CRM
CRM به مدیران و کارشناسان فروش دیدگاهی متفاوتی درباره چالشهای فروش می دهد. این کار با فراهم آوردن دید کامل نسبت به تاریخچه فرصت ها و فعالیتهایی که برای هر فرصت انجام شده است, صورت می گیرد. با این امکان مجموعه می تواند وقت بیشتری را روی فرصتهای فروش واقعی و موفق بگذارید. تا هیچ فرصتی را از دست ندهید.
مدیریت استتعلام, سفارش و صورتحساب در رابطه با مدیریت مشتریان
این سیستم امکاناتی را در اختیارمان قرار می دهد که با استفاده از آنها شما می توانید درخواست های مشتریان خود را دریافت کرده نرخ های ارائه شده خود را مقطوع کرده و هماهنگی ها و عملکرد ضروری را به طور مکانیزه برای عرضه به مشتری انجام دهید. در نهایت نیز برای سفارش خریدار صورتحساب را فاکتور کرده و آن را می فرستد.
مدیریت در ارتباط با مشتریان
و رتبه بندی یا رنکینگ آنها
با بودن امکان CRM سازمان شما می تواند مشتریان خود را بر اساس گزینش های متنوع بطور سیستماتیک دسته بندی کرده و خدمات, فهرست نرخ ها و بسته پیشنهادی را برای هر تیم از خریداران عرضه کند.
مدیریت فروش و برنامه
ریزی در پروسه مدیریت ارتباط با مشتری
با داشتن امکان آنالیز دیتای فروش و ریپورت دادن در قالب چارت ها و نمودارها و جدول گرافیکی برای زمان بندی و تخمین زدن فروش را فراهم می آورد. این ویژگی های مهم تصویر کاملی از مکانیزم فروش مجموعه را به شما عرضه می کند و موفقیت پروژه ها و تفکر مدیریتی فروش را تضمین می کند.
مدیریت قیف فروش
قیف فروش با توجه به شکل 2: قیف فروش یک تفکر مدیریتی جامع و کاملی برای مبدل شدن یک خریدار احتمالی به همیشگی است این تفکر متشکل از یک سری روندهایی است که راههای خریدار احتمالی را به ثابت راحت تر کرده و نرخ تبدیل فراوان تری را عرضه می کند.Pipeline که به آن قیف فروش می گویند از یک طرف گامی با تفکر فروش از پیش تعریف شده برای هر گام استفاده می کند. و ساختار آن بگونه ایست که اجتماعش با مکانیزم CRM کار نسبتا راحتی است.
شکل 2: قیف فروش
Comments
Post a Comment