نقش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در بازاریابی

 CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. بیشتر، اصطلاح CRM در رابطه با چگونگی تعامل یک شرکت با مشتریان در هنگام بازاریابی محصولات یا خدمات شرکت استفاده می شود. به طور خاص تر، CRM مربوط به چگونگی تعامل یک شرکت با مشتریان خود با ارسال ایمیل های تبلیغاتی یا میزبانی رویدادهای ویژه ای است که مشتری را به حضور دعوت می کند و پاسخ از مشتری چه است.

استفاده

CRM به طور معمول از سه جنبه بازاریابی تشکیل شده است. اول ، این است که چگونه شرکت ها با مشتریان خود تعامل -- ایمیل ، خبرنامه کپی سخت ، فروش نامه ها و رویدادها. دوم، این نرم افزاری است که شرکت ها برای مدیریت تعاملات مشتری خود از آن استفاده می کنند؛ سوم ، آن را قابلیت های اینترنت شرکت های استفاده برای تعامل با مشتریان است. بخش های بازاریابی با استفاده از CRM برای اندازه گیری چگونه تلاش های بازاریابی در حال کار برای نگه داشتن مشتریان درگیر نگه داشتن مشتریان خرید از زمان شرکت و دوباره.

تعریف

در واقع مدیریت حفظ و نگهداری مشتریان در حال ساخت پایگاه داده ای از مشتریان است. پایگاه داده مشتری مجموعه ای از اطلاعات مشتری است. اطلاعات ممکن است شامل نام مشتری و آدرس حمل و نقل باشد، اما ممکن است حاوی اطلاعات دیگری مانند تاریخ تولد، سن، درآمد خانوار، نام همسر و لیست نیز باشد که می تواند ادامه یابد و ادامه یابد. برای اهداف بازاریابی، این اطلاعات به مدیر بازاریابی یا دیگر کارکنان کمک می کند تا مشخص کنند مشتریان چه کسانی هستند.

 

 مزایای

یکی از مزایای بازاریابی CRM این است که به شرکت ها اجازه می دهد تا تعیین کنند که بهترین مشتریان آن چه کسانی هستند. هنگامی که یک شرکت دقیقا می داند که مخاطبان هدف خود را است، این شرکت پس از آن می تواند پیام های بازاریابی خود را نیشگون گرفتن برای جذب بیشتر از انواع ایده آل از مشتریان است که این شرکت شده است خدمات. جمع آوری این اطلاعات با استفاده از CRM همچنین به شرکت ها این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات جدیدی ایجاد کنند که نیازها و خواست های مشتریان خود را برآورده کند.

بخش بندی

قاعده کلی شست این است که ۸۰ درصد از کسب و کار یک شرکت از ۲۰ درصد مشتریان خود می آید. سیستم های CRM نیز برای ردیابی فروش مشتری و رفتارها استفاده می شوند. با استفاده از سیستم های CRM برای پیگیری رفتار خرید مشتری و یا که لینک ایمیل مشتریان کلیک کنید در زمانی که شما ارسال یک ایمیل از کسب و کار شما می تواند به شما کمک کند افزایش مقدار کسب و کار شما را از هر مشتری به دست آوردن. ردیابی این اطلاعات به شما اجازه می دهد تا مخاطبان هدف خود را بخش بندی کنید. بخش بندی اجازه می دهد تا شما را به تغییر بیشتر پیام رسانی و ارائه خود را برای پاسخگویی به نیازهای زیر بخش های مختلف از مخاطبان هدف کلی خود را.

نرم افزار

انواع مختلفی از سیستم های نرم افزاری برای کسب و کارها برای پیاده سازی و مدیریت CRM در دسترس هستند. برخی از سیستم های نرم افزاری از صنایع خاص پذیرایی می کنند در حالی که برخی دیگر عمومی تر هستند. شرکت های بزرگتر اغلب فردی در سازمان دارند که مسئول وارد کردن داده ها به سیستم CRM و اجرای گزارش ها برای تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش یافته ها به مدیر بازاریابی و همچنین مدیریت بالایی است.

ردیابی تماس با ما

سیستم های CRM همچنین تعاملات با مشتری را ردیابی می کنند. پایگاه داده هر بار که یک ایمیل تبلیغاتی برای مشتری ارسال می شود و پیام موجود در ایمیل حاوی چه چیزی است، ردیابی می کند. CRM همچنین ردیابی پاسخ از مشتری — مشتری بر روی یک لینک در ایمیل کلیک کرد و یک خرید در وب سایت شرکت و یا به نام خدمات به مشتریان برای پرسیدن یک سوال و چه سوال بود. به طور کلی، مدیر بازاریابی اطلاعات را برای مشتریانی که خفته هستند بررسی می کند و تصمیم می گیرد که یا یک ترفیع ویژه انجام دهد تا مشتریان را دوباره درگیر کند یا آن ها را از سیستم CRM پاکسازی کند.

 

هزینه

بازاریابی ایمیل ارزان است; به گفته Responsys، یک شرکت بازاریابی، بازاریابی ایمیل هزینه کسب و کار کمتر از یک سنت در هر ایمیل ارسال شده به مصرف کنندگان است. در مقایسه با هزینه، نرخ بازگشت یک کسب و کار می بیند از بازاریابی ایمیل بالا است. بی واسطه بودن بازاریابی ایمیل می تواند از مشتریان بخواهد که در عرض چند دقیقه از مصرف کننده دریافت و بررسی ایمیل خرید کنند.

تعامل

به گزارش تحقیقات Forrester، بازاریابی ایمیل حدود 11 درصد از بازاریابی تعاملی را می سازد. از آنجا که بازاریابی ایمیل خط ارتباط بین یک کسب و کار و یک مصرف کننده را باز می کند، نوعی ارتباط تعاملی یا دو طرفه است. در واقع، یک کسب و کار می تواند با ارسال ایمیلی که محصول یا سرویس جدیدی را معرفی می کند، پاسخی از یک مصرف کننده جلب کند، نظرات مشتریان را در قالب یک نظرسنجی بخواهد یا کوپن برای خرید بعدی مصرف کننده ارسال کند.

رفتار مصرف کننده مثبت

بازاریابی ایمیل توسط کسب و کارها برای تأثیر بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان استفاده می شود. حدود ۹۷ درصد از کسب و کارها از بازاریابی ایمیل برای تلاش برای تبدیل دریافت کنندگان ایمیل به خریداران استفاده می کنند. باید کار کند زیرا بر اساس یک نظرسنجی اسمیت-هارمون، ۷۶ درصد مشترکان از یک پیام بازاریابی ایمیل خرید کرده اند. بازاریابی ایمیل نه تنها منجر به افزایش فروش آنلاین شده است، بلکه بر خریدهای آفلاین نیز تأثیر می گذارد. برخی از پیشنهادات را می توان در محل فیزیکی فروشگاه یا رستوران چاپ و رستگاری کرد. مسئولان می گویند زمان بندی، ارتباط و شخصی سازی ویژگی های ایمیلی هستند که می توانند بر چگونگی واکنش مصرف کننده به پیام بازاریابی ایمیل تأثیر بگذارد.

رفتار منفی مصرف کننده

همچنین به نظر می رسد که بازاریابی ایمیل می تواند رفتار منفی را در مصرف کنندگان بیرون بیاورد. برای شرکت هایی که ایمیل های ناخواسته یا ایمیل های بیش از حد زیادی ارسال می کنند، مصرف کنندگان را می توان برای ضربه زدن به دکمه اسپم اخراج کرد. برخی از مصرف کنندگان اسپم را به عنوان ایمیل از شرکتی تعریف می کنند که حتی اگر قبلاً با این شرکت کسب و کار کرده باشند یا برای دریافت اطلاعات از آن شرکت مشترک شده باشند، نمی خواهند از آن بشنوند. اگر کسب و کار می فرستد ایمیل های بیش از حد بسیاری، مصرف کننده شروع به اذیت شدن و، به جای لغو اشتراک، 55 درصد از کاربران ایمیل اعتراف به ضربه زدن به دکمه اسپم به جای.

تبدیل

کسب و کارها به سرعت آموخته اند که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایمیل یک راه بسیار موثر برای رسیدن و تبدیل مخاطبان هدف به پرداخت مشتریان است. بازاریابی ایمیل باعث می شود آن را آسان برای کسب و کار به علامت رفتار مصرف کننده با ردیابی الگوهای که ظهور زمانی که ایمیل ارسال می شود. به عنوان مثال، یک کسب و کار می تواند ردیابی کند که چگونه همان پیام بازاریابی ایمیل ارسال شده با دو خط موضوعی مختلف با ردیابی اینکه چگونه بسیاری از مصرف کنندگان یک ایمیل را در مقایسه با دیگری باز کردند، انجام می دهد. رفتار مصرف کننده نیز می تواند با نرخ از طریق کلیک کنید ردیابی, و یا چگونه بسیاری از مصرف کنندگان بازدید وب سایت شرکت و یا صفحه رسانه های اجتماعی با کلیک کردن بر روی یک لینک در پیام بازاریابی ایمیل

 

Comments

Popular posts from this blog

مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار

نرم افزار تماس چیست؟