4 کمک نرم افزار CRM به شما برای ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر

 وداع با یک رویکرد یک اندازه متناسب با همه

با رونق سریع تکنولوژی مدرن و گسترش کانال های رسانه های اجتماعی، مشتریان به طور فزاینده ای سر و صدا، تشخیص و فن آوری زرنگ تبدیل شده اند. آنها می دانند که چه می خواهند، انتخاب گسترده ای دارند و قرار نیست فقط با هیچ چیز تغذیه شوند. در عوض آنها خواستار راه های شخصی و متنوع برای درگیر شدن با محصولات و خدمات.

و به همین دلیل است که روش خوب قدیمی هدف قرار دادن همه با یک پیام دیگر کار نمی کند. در واقع، با توجه به مطالعه تجربه شخصی آنلاین در سال ۲۰۱۳ که امروز توسط جانرین منتشر شد، ۷۴٪ مصرف کنندگان آنلاین زمانی که محتوای، ارائه می دهد، یا تبلیغات آن ربطی به منافع خود ندارد، از وب سایت ها ناامید می شوند.

و نه تنها مصرف کنندگان از محتوای بی ربط سرخورده می شوند، بلکه حاضرند سایت را به طور کامل ترک کنند!

نگرش مصرف کننده به محتوای بی ربط

خب، این برای بازاریاداران امروزی چه معنایی دارد؟

این بدان معنی است که کلمه هیپ در حال حاضر ربط است. امروز، ما در حال صحبت کردن در مورد افزایش یک رویکرد بازاریابی بسیار فردی، که عمدتا توسط داده ها و فن آوری رانده شده است.

در نتیجه راه هایی که بازاریاب کار خود را انجام می دهند و وظیفه اصلی خود را انجام می دهند - افزایش علاقه از طریق یک استراتژی پرورش سرب و چند برابر کردن تبدیلات مشتری - تغییر کرده اند.

و این یک سیستم CRM است که می تواند به بازاریاداران کمک کند تا بالای بازی بمانند.
4 راهنمایی برای ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر

بیایید نگاهی به چگونه نرم افزار CRM می تواند به شما کمک کند تا فعالیت های خود را بهبود بخشد و ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر در چهار زمینه کلیدی:
1. هدف گیری متمرکز

یکی از سخت ترین وظایف برای بازاریاداران این است که از طریق تمام داده های مشتری نگاه کنید. به منظور دریافت پاسخ از مشتریان بالقوه است که به احتمال زیاد برای خرید، بازاریاداران نیاز به ارسال پیام هایی که درخواست تجدید نظر دقیقا به آنها.

خوشبختانه نرم افزار CRM به بازاریاداران کمک می کند تا از طریق مخاطبین الک کنند و مشتریان بالقوه سودآور را هدف قرار دهند. نرم افزار CRM حاوی اطلاعات مختلف در مورد رفتار مشتری و ترجیحات، که اجازه می دهد تا به اقدامات آگاهانه است که آگاهی چشم انداز و رضایت مشتری را بهبود بخشد.
2. بخش بندی

آنها می گویند کسانی که قادر به پیش بینی هستند، به جای واکنش، برنده می شوند. دومی بسیار درست است برای بازاریاداران به عنوان آنها نیاز به قادر به متوجه روند مشترک قبل از آنها ارائه هر چیزی.

بازاریاداران می خواهند بتوانند نه تنها توسط صنعت، شغل یا سن بخش بندی کنند.

بله ، بازاریابان می خواهند قادر به بخش توسط صنعت ، نقش شغلی و اندازه شرکت -- لا ، حساب مبتنی بر بازاریابی.

اما، آنها همچنین می خواهند به بخش بر اساس فعالیت های اخیر، پاسخ ها، اکليک های شخصی و دوست نداشتن، محصولاتی که از قبل خريده شده اند، ايميل ها باز شده، ايميل ها پاسخ داده اند، و حتی فعاليت رسانه های اجتماعی.

و هر چه پروفایل مشتری بالقوه تیزتر باشد، بازاریابين مجبورند پيغام های خود را شخصی کنند و به گونه ای قلب افراد را ببرند!

اگر ما با استفاده از B2B بازاریابی ایمیل به عنوان مثال، بخش بندی پایه مشترک خود را نه تنها درآمد رشد خواهد کرد، اما تمام متریک بازاریابی ایمیل بهبود خواهد یافت.

ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر با استفاده از بخش بندی
3. محتوای شخصی

هنگامی که شما انتخاب کرده اند که شما می خواهید به هدف قرار دادن و بخش بندی پایگاه داده را به گروه های معنی دار، آن زمان برای فردی کردن پیام های بازاریابی خود را است.

بیایید با آشکار شروع "نه نه" -- دیگر گمنامی ، دیگر "مشتری عزیز"، "سلام دوست" و یا دیگر آدرس های غیر شخصی که فریاد "بازاریابی انبوه!".

سیستم های CRM امروزی به شما این امکان را می دهند که به مشتریان بالقوه و موجود خود با نام خود بپردازید. همچنین, شما می توانید آنها را تحت تاثیر قرار دانستن چه شرکت آنها برای کار می کنند. هنوز به ذکر است که دانستن اینکه آیا شما در حال پرداختن به یک مرد یا یک زن، فروشنده عادی و یا یک مدیر بالا به طور قابل توجهی به شما کمک خواهد کرد خیاط محتوای پیام های خود و گرفتن توجه مشتریان است.

مجهز به این جزئیات، شما می توانید یک ایده را پیشنهاد کنید، اطلاعات را ارائه کنید و حتی کل ارتباطات را به گونه ای شکل دهید که متناسب با آن مشتری خاص باشد.

و مزایای انجام این کار بزرگ هستند، به عنوان شخصی تر محتوا است، بیشتر احتمال دارد که شما برای دیدن نرخ پاسخ بهبود یافته، درک نام تجاری قوی تر و افزایش درآمد. به این ترتیب راه حل های نرم افزار CRM کارشناسان بازاریابی را قادر می سازد تا بیشتر روی مشتری تمرکز کنند نه محصول.

4. بازیافت طرح

آیا عالی نخواهد بود اگر ما می توانستیم آنچه کار می کند و سپس استفاده از آن دوباره و دوباره به جای شروع از ابتدا هر بار؟

با استفاده از نرم افزار CRM، شما می توانید تجزیه و تحلیل که آیا مبارزات انتخاباتی خود را موفق بودند و عملکرد هر گونه نتایج. این طول می کشد از تمام حدس و گمان و نظرات و کمک می کند تا شما فقط بر روی آن مبارزات انتخاباتی که بهترین انجام تمرکز.

هنگامی که شما پیدا کردن که آنهایی که بهترین اجرا بودند، شما می توانید موفق ترین کمپین ها و قالب ها را برای مخاطبین و مخاطبان جدید بازیافت. این منجر به هزینه های بازاریابی پایین رفتن و تبدیل منجر به بالا رفتن. و کي اينو نميخواد؟
نتیجه

با CRM، شما می توانید با چشم انداز و مشتریان خود را در سطح شخصی تر درگیر، پیش بینی مشتریان خود را آرزوها و تعجب آنها را با دانستن آنچه که آنها علاقه مند هستند.

و شما می توانید خیابان یک طرفه قدیمی پیام های بازاریابی را به گفتگوی دو طرفه بین بازاریابون ها و مشتریان تبدیل کنید.

در همه, نرم افزار CRM است نه تنها قادر به عرضه شما با پایگاه داده تماس و متمرکز اقدامات خود را, بلکه آن را نیز باعث می شود آن را آسان برای شما به برش و تاس داده ها را به بینش معنی دار, و بعد از شکل گروه های هدف کامل است که به پیام های بسیار فردی پاسخ.

چگونه از نرم افزار CRM برای ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر استفاده می کنید؟ بهترین نرم افزار

با گذاشتن نظر زیر به من اطلاع دهید.

ثبت نام و دریافت نسخه ی نمایشی رایگان از SUPEROffice CRM و ما به شما نشان می دهد دقیقا چگونه به استفاده از CRM برای ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر است.

Comments

Popular posts from this blog

مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار

مزایای پیاده سازی کد اعتبار سنجی OTP