ساختمان بزرگ روابط مشتریان


 


روابط مشتری بزرگ بر اساس تجربه سازگار و شخصی ارائه شده توسط سازمان شما، صرف نظر از جایی که یک مشتری در چرخه فروش شما است. این بدان معنی است که هر تیم در سازمان خود را، از بازاریابی تا فروش به پشتیبانی باید یک تجربه سازگار در هنگام تعامل با یک مشتری ارائه دهد.

هنگامی که کسب و کار شما در حال شروع کردن است و شما در حال مدیریت تمام اطلاعات مشتری خود را در صفحات گسترده، این ممکن است قابل دوام باشد، اما بهتر نیست. مقدار زمان صرف شده در ورود داده ها می تواند بهتر صرف آوردن در مشتریان و بستن معاملات. این می شود نمایی پیچیده تر زمانی که شما رشد کسب و کار خود را و گسترش پایه مشتری خود را. این جایی است که نرم افزار CRM به بازی می آید.
ایجاد روابط بزرگ با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
 

ZOHO CRM-The Software

خاستگاه نرم افزار مدرن CRM را می توان به اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ ردیابی کرد، که شاهد توسعه سیستم های مدیریت تماس (CMS) بود که پس از آن به فناوری اتوماسیون نیروی فروش (SFA) تکامل یافت. با رشد صنعت، فروشندگان تحت فشار قرار دادند تا مجموعه گسترده تری از خدمات را ارائه دهند تا همه چیز را از بازاریابی گرفته تا پیش فروش ها و پشتیبانی پوشش دهند.

یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است برای حذف سیلو در اطلاعات مشتری با جمع آوری آنها را در یک مکان مرکزی، به ارائه یک دید 360 درجه از تمام داده های مشتری خود را. جزئیاتی مانند نام مشتری، ایمیل، شماره تلفن، و ترجیحات ارتباطی، و همچنین تعامل و سابقه خرید، می تواند در دسترس قرار گیرد تا به تیم های شما کمک کند تا به دلایل درست و از طریق کانال های مناسب به مشتریان دست پیدا کنند.

Comments

Popular posts from this blog

مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار

نرم افزار تماس چیست؟