استفاده از نرم افزار CRM برای برنده شدن در رکود اقتصادی


 بسته به آمار اقتصادی که شما در نگاه, ایالات متحده آمریکا یا فقط ورود به رکود اقتصادی و یا در مورد. و وقتي آمريکا عطسه ميکنه تمام دنيا سرما ميگيره رکود اقتصادی به طور سنتی خبر بد برای مشتریان، کارکنان و ذینفعان دیگر به عنوان شرکت های کاهش هزینه های خود را. به خصوص صرف فعالیت های رو به مشتری. با وجود این، بسیاری از شرکت ها هنوز زنده نمی مانند.

اما آیا کاهش CRM بهترین راه برای مقابله با رکود اقتصادی هزینه دارد؟ اغلب نه، در واقع، شما می توانید نرم افزار CRM برای به دست  آوردن مزیت نسبت به رقبای خود را در رکود اقتصادی استفاده کنید اگر شما به دنبال چند قوانین ساده است

.

1. درک رفتار در حال تغییر مشتریان
مشتریان تحت همان فشارهای شما در رکود اقتصادی هستند. واکنش طبیعی این است که کاهش هزینه ها و batten پایین دریچه های مالی. این بدان معناست که رفتار خرید آنها تغییر خواهد کرد به عنوان آنها بر خرید های غیر اختیاری تمرکز, محصولات ارزش بهتر و خدمات کم هزینه. شما نیاز به صرف بیشتر در درک رفتار مشتریان اگر شما برای پاسخ به مشتریان با گزاره های ارزش خیاط ساخته شده برای رکود اقتصادی. فقط صرف بیشتر در هل دادن محصولات اشتباه است رفتن به کار نمی کند

.

2. آیا کاهش در هزینه های بازاریابی
این بسیار وسوسه انگیز است برای کاهش بازاریابی خود را صرف به عنوان مشتریان متوقف خرید. اما مطالعات بی شماری وجود دارد که نشان می دهد این پاسخ اشتباه است. همانطور که رقبای خود را کاهش در هزینه های بازاریابی خود را، حفظ خود اجازه می دهد تا شما را برای رسیدن به مشتریان بیشتر برای پول کمتر است. این اغلب اجازه می دهد تا شما را به رانندگی چانه زنی سخت تر با کانال های رسانه ای تبلیغاتی ناامید بیش از حد. این نه تنها سهم خود را از صدا در بازار را افزایش می دهد و مشتری صرف در دوران رکود اقتصادی, آن را نیز شما را برای ریباند هزینه های مشتری آماده یک بار رکود اقتصادی به پایان رسید.

 

3. دریافت بیشتر از سرمایه گذاری های فن آوری CRM خود را
همه شما یک بسته نرم افزاری را صرف تکنولوژی CRM کرده اند. هنگامی که زمان خوب است، شما به سختی نیاز به استفاده از آن در همه برای رشد کسب و کار خود را. افزایش جزر و مد بلند تمام قایق ها به عنوان گفت می رود. خیلی از آن کم استفاده یا حتی بیکار می نشیند. یکی از بانک های سوئیس بیش از یورو 1 میلیون صرف یک سیستم CRM و حتی یک سال بعد از آن استفاده کرده بود! اما هنگامی که رکود اقتصادی اعتصاب می کند، باید با دقت به این فکر کنید که چگونه می توانید از فناوری های CRM موجود خود به طور کامل استفاده کنید. که ممکن است به معنای تغییر جریان داده ها، فرایندهای کاری یا روال کاری باشد تا واقعا ً از توانایی های فناوری استفاده کند، اما چیزی شبیه رکود اقتصادی برای تمرکز ذهن بر انجام کار درست وجود ندارد.



4. ارزیابی مجدد نمونه کارها مشتری خود را
به عنوان نیش رکود اقتصادی، مشتریانی که قبلا سودآور بودند به راحتی می تواند نوک بیش از به ناسودبر بودن. و ارزش مشتری در معرض خطر ناشی از نقص برای همه مشتریان افزایش می یابد. این زمان ایده آل برای استفاده از بینش های جدید خود را به دست آمده از درک رفتار در حال تغییر مشتریان برای شناسایی مشتریان که یا ناسودبر هستند، و یا که شما واقعا نمی توانید به اندازه کافی خوب خدمت می کنند برای رشد سودآوری خود را است. همه شما مشتریان کم سودآور و پرخطری مثل این ها دارید. من پیشنهاد نمی کنم شما به سادگی باید آنها را اخراج، که کمی بیش از حد آسان است و در جهان شبکه ای امروز، یک چیز مخاطره آمیز برای انجام است. اما شما باید به بالا بردن قیمت ها برای پوشش هزینه های آنها، کاهش هزینه های خدمات، برون سپاری به ارائه دهندگان کم هزینه، حتی ایجاد برندهای خواهر کم پایان نگاه کنید تا توانید از آنها سود کسب کنید.

3. کسب و کار خود را از طریق قبل CRM لاغر
به جای فقط کاهش هزینه ها، انجام آنچه تویوتا انجام می دهد و اعمال اصول لاغر برای کاهش هزینه ها با برش فعالیت های غیر ارزش اضافه کردن از عملیات مشتری خود را. CRM لاغر با درک آنچه مشتریان واقعا ارزش شروع می شود و سپس به طور سیستماتیک از طریق زنجیره تحویل ارزش کار می کند به طوری که آن مشتری است که درایوهای کل فرایند است. تجربه خود من در حال توسعه LEAN CRM در تویوتا نشان داد که می تواند زمان به بازار را 50٪ کاهش دهد، خرید مشتری را 100٪ افزایش دهد و هزینه ها را 50 درصد کاهش دهد. فقط با خلاص شدن از شر فعالیت های پرهزینه غیر ارزش اضافه کردن.

شاید شما برخی از ایده های خود را در مورد چگونگی استفاده از CRM برای برنده شدن در رکود اقتصادی. چرا آنها را با خوانندگان CustomerThink به اشتراک بگذارید.

نوک کلاه به جان کوئلچ در مقاله خود در مورد بازاریابی در رکود اقتصادی در زمان های مالی امروز.

ارسال نظر و گرفتن مکالمه رفتن.

Comments

Popular posts from this blog

مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار

نرم افزار تماس چیست؟