مزایای پیاده سازی کد اعتبار سنجی OTP

روند خرید در سال های اخیر تغییر کرده است. امروزه و هر بار بیشتر، مردم محصولات را به صورت دیجیتالی خریداری و پرداخت می کنند.

جهان در حال تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر دیجیتال، COVID-19 نیز افزایش زیادی به این تحول دیجیتال داده است و ما به طور فزاینده ای به اینترنت متصل، چه در محل کار و چه در خانه، در انواع دستگاه ها و در نتیجه شرکت ها و کاربران بیشتر در معرض تقلب هستند. به عنوان مثال: سرقت هویت/ اطلاعات شخصی و سرقت داده های کارت اعتباری در هنگام پرداخت هزینه یک محصول/سرویس.

پیامک اعتبار سنجی راه مناسب برای تشخیص ماهیت کاربران.


اهمیت داشتن سیستمی که به مسدود کردن این نوع تقلب کمک می کند در زمان ما مرکزی است.

 کد اعتبار سنجی (OTP) چه چیزی است؟

رمز عبور یک بار (OTP)، یک سیستم احراز هویت است که می تواند هر زمان که ورود یا دسترسی امن مورد نیاز است با استفاده از یک رمز عبور منحصر به فرد اعمال شود.

مثال زیر را تصور کنید که در آن یک کاربر می خواهد برای یک محصول توسط کارت اعتباری پرداخت کند، با یک سیستم OTP این کاربر یک اس ام اس با کد اعتبار سنجی دریافت خواهد کرد تا آن را در سایت درج کند، یا برنامه کاربردی، برای معامله تایید شود. این امر مالکیت را تضمین می کند و تضمین می کند که عملیات توسط خود فرد انجام می شود.

هدف ایجاد یک مانع امنیتی در برابر سرقت هویت/شخصی در اینترنت است. شرکت هایی مانند گوگل، فیس بوک و طیف گسترده ای از سیستم های بانکداری آنلاین در حال حاضر از این فناوری استفاده می کنند. ما تقویت می کنیم که این سیستم از طریق پیامک برای همه شرکت هایی که می خواهند امنیت حساب مشتریان خود را افزایش دهند توصیه می شود.
مزایای سیستم OTP:

مسدود کردن تقلب: احراز هویت OTP مزایای متعددی را نسبت به استفاده انحصاری از رمزهای عبور استاتیک ارائه می دهد. با توجه به ماهیت استفاده منحصر به فرد خود را، نشانه های "OTPs" پتانسیل محافظت به عنوان مثال دسترسی، که حتی در صورت گرفتن یک کلاهبردار رمز عبور، این امکان وجود ندارد، آنها نمی توانند آن را در تلاش دوم استفاده مجدد. کاربری که قربانی کلاهبرداری فیشینگ یا بدافزار بود که کلیدهای تایپ شده را ضبط می کند، باز هم محافظت می شد. اطلاعات از روش های سرقت رمز عبور معمولی محافظت می شوند.


    مسدود کردن ربات: این سیستم همچنین در مسدود کردن روبات هایی که پروفایل های خودکار تولید می کنند و آزمایش های پافشاری انجام می دهند برای دور زدن اعتبارسنجی آزمایش هایی مانند CAPTCHA ("آزمایش تورینگ عمومی کاملاً خودکار برای گفتن کامپیوترها و انسان ها از هم جدا") بسیار مفید است.


    نشانه ها – کدهای شخصی: مزیت دیگر این است که کدها منحصر به فرد هستند و در عرض چند دقیقه باطل می شوند که مانع از به دست آوردن کدهای مخفی و استفاده مجدد از آن ها می شود. نشانه های OTP نیز اغلب با الگوریتم های تصادفی تولید می شوند. این امر صحت کاربر را تضمین می کند، کارایی تراکنش ها را افزایش می دهد و از تلاش های سرقت جلوگیری می کند.
   

 سیستم احراز هویت دو عاملی – ۲FA: این نوع احراز هویت دو عاملی، همان طور که خود نام نشان می دهد، نیاز به دو شکل احراز هویت دارد، یعنی دو شکل اعتبارسنجی برای کاربر برای دسترسی به یک حساب آنلاین. این دو عامل معمولاً شامل یک رمز عبور (که قبلاً توسط کاربر تعریف شده بود) و کد دیگری که برای کاربر فرستاده می شود - OTP است که به طور خودکار برای تقویت امنیت تولید می شود و ماهیت شخصی و موقتی دارد.


مزیت رقابتی Go4Mobility در سیستم های OTP چه چیزی است؟

Go4Mobility مسیرهای قابل اعتماد و خاصی را برای ارسال نشانه های پیامک اعتبار سنجی ارائه می دهد. از طریق API ما، ادغام آسان است و می تواند به طور کامل با توجه به الزامات امنیتی و موارد استفاده مورد نیاز سفارشی.

علاوه بر این ، ما ارائه راه حل کلید در دست با نسل نشانه ها و ارسال آنها
با ما شما می توانید هویت مشتریان خود را در سراسر جهان محافظت:

حفاظت از داده ها در سراسر جهان
    احراز هویت مقیاس پذیر
    API ادغام آسان
    اولویت در تحویل بالا
    پشتیبانی فنی

احراز هویت چگونه کار می کند؟

سادگی برای مشتری شما، بهره وری برای شرکت شما، امنیت در بالاترین سطح برای هر دو. ببینید جریان یک سیستم OTP چگونه است:

Comments

Popular posts from this blog

مدیریت ارتباط با مشتریان در استراتژی کسب و کار

نرم افزار تماس چیست؟